24 november 2014

Boekpresentatie Brood uit eigen oven – 15/11/2014

Boekpresentatie Brood uit eigen oven 15/11/2014

Mijn boek ligt nu ruim een week in de winkels en de reacties zijn werkelijk hartverwarmend. Heel veel mensen zijn al uit het boek aan het bakken en ik zie op internet allerlei foto’s voorbij komen. Zo leuk. Een droom die uitkomt!

Brood-uit-eigen-oven-levine-met-daan-van-der-vlak
Met Daan van der Valk van boekhandel de Vries
De boekpresentatie bij boekhandel de Vries in Haarlem was top! Het was druk, het was gezellig en ik vond het een heel aparte ervaring dat mensen in de rij stonden voor een handtekening van mij in hun net aangeschafte boek.

Boekpresentatie Brood uit eigen oven 15/11/2014

Vriend Freerk van The BreadLab maakte dit ontzettend leuk filmpje. Dankjewel Freerk!



Ook van de start van de presentatie is er een filmpje. Ik had geen toespraak voorbereid maar had wel in mijn hoofd wat ik wilde gaan zeggen. Door de lovende woorden van Anja Timmerman van Forte, mijn uitgever, was ik die tekst echter helemaal kwijt. Geen seconde meer aan gedacht!



Het was een dag om nooit te vergeten!

4 opmerkingen:

ymme zei

Hartelijke gelukwensen.
groetjes,
Ymme

Anoniem zei

Beste Levine,
Ik heb sinds een week je boek in huis. Wat een heerlijkheid! Ik heb in één week zoveel meer geleerd over het bakken van brood. Ben meteen aan het rekenen geslagen; eindelijk houvast aan de recepten (voorheen was het toch een beetje plons-chemie; "beetje van dit, beetje van dat")
En wat een verschil maakt bloem van de molenaar. Mijn 5 kg (voorraadje, dacht ik) verdwijnt als sneeuw voor de zon.
De feestbroden zijn een feest om te lezen en te maken.

Genieten!

Unknown zei

Hoi levine wat geweldig allemaal!
Ik ben reuze benieuwd naar je boek
Kon t via internet al ergens inkijken: ziet er goed uit zeg!
En ook wat hartige broden zie ik ( mijn ding haha)

Ik ga t zeker kopen of vragen als cadeau in de december maand!

Al t nieuwste boek van peter reinhart gezien?
" bread revolution" met "sprouted grains and beans"
Lijkt me ook wel wat voor jou om lekker mee te experimenteren!
(33 eoro bij bol , MAAR bij the bookdeposetory 17!!:-)
Groetje van petra woods

Anoniem zei

Ook ik sloeg gelijk weer aan het bakken Levine. Sint verblijdde mij met jouw boek. Ik heb een prachtig zesvlechtbrood gebakken!

Groeten,

Jolande