21 maart 2011

Facebook


Ik ga mee in de vaart der volkeren en heb -een tijdje geleden- een Facebook pagina aangemaakt genaamd Uit de keuken van Levine. Je kunt deze pagina bereiken door op de link in de vorige zin te klikken of via de plug-in van Facebook in de rechterkolom van deze blog (klik ook daar op Uit de keuken van Levine).

Op mijn Facebook pagina plaats ik regelmatig korte berichten over waar ik op dat moment mee bezig ben of wat ik heb gebakken of gekookt, vaak met een foto en/of een link erbij. Uit de keuken van Levine bij Facebook is voor iedereen toegankelijk, je hoeft je niet te registreren of je aan te melden om de berichten te kunnen lezen. Wil je reageren, zelf een bericht plaatsen op het prikbord of op de knop Vind ik leuk klikken (wat ik op mijn beurt óók leuk vind) dan moet je je wel registreren of aanmelden. Registreren is gratis en verplicht je tot niets.

In het forum kan je vragen stellen over brood bakken. Het is ook mogelijk om als je een recept van mijn blog hebt gemaakt op het prikbord een foto + tekst te plaatsen. Kortom, mogelijkheden genoeg om mij ook daar te volgen en/of om jezelf te laten horen.

Uiteraard blijf ik ook dit weblog bijwerken met langere berichten en recepten!

1 opmerking:

Annelies zei

Gelukkig!
Annelies