28 december 2006

Toetjes!

De kerst is weer voorbij, alle restjes zijn verwerkt in andere gerechten en eindelijk is het restant van onze nagerechten ook opgegeten :-). En ik moet eerlijk bekennen dat ik voorlopig geen toetje meer kan zien!

Ik had veel te veel gemaakt en zo hebben we 2e kerstdag en gisteren ook nog een lekker toetje gegeten. Ik kon namelijk niet kiezen en had een 'Grand dessert' gemaakt. En ja, dan hou je wat over....

Grand dessert
  • Tobleronemousse met sinaasappelsaus (recept)
  • Flensjes met vanillecrème (recept)
  • Half peertje (recept)
  • Schepje Boerenjongens
  • Toefje slagroom
Eet smakelijk!

2 opmerkingen:

Lien zei

o, o wat een heerlijkheden. Tja ik was er al bang voor...op een gegeven moment past het gewoon niet meer. Ik maak ook altijd veel te veel, vind het zo moeilijk in te schatten hoeveel mensen eten, maar het is altijd minder dan je denkt...

Eefje zei

Lekker!!